Aquesta és una història de valentia, una historia de transformació, una historia de lideratge en femeni i de canvi.
Utopia 126 va acollir l'obra de Carme Llorens i Jordi Vila durant el cap de setman del 19 i el 20 de Novembre. Gracies per la vostra participació!
Vam estar molt contents de retrobar-nos, de poder compartir el llegat de Vila-Llorens i la seva generositat. Gràcies també la familia Vila-Llorens i al Quique Camín per fer-ho possible.
El 27 de Novembre projeccio de la pel.licula 7 Diosas (subtitulada al catala) al Indian Culture Center de Barcelona. Una mirada cap a l'India moderna a traves dels personatges protagonistes de la pel.licula que comenca amb una breu pinzellada sobre el rol de diferents dones, pero totes elles sofreicen el masclisme el seu dia adia. Una de les dones, fotografa d'èxit, reuneix a casa seva a les seves millors amigues abans de la seva boda per passar uns dies juntes. Una sèrie d'events faran que les seves vides canviien per sempre mes.